January 7, 2011

Kuliah Pagi

Salam~ ni first time aku mengupdate blog aku seawal ini. tak perah dalam ingatan aku, aku memegang laptop al-toshiba aku seawal ini. ntah nape pagi ni rase tetibe nak wat entry, mungkin letih ngan tugas ketua yang ibarat perdana menteri yang sibuk dengan tugas2nya. tambahan pula internet yang teramatlah tidak laju atau menurut kawak aku, tak cukup padu untuk aku membuat sebarang entry pada waktu malam. mungkin lepas ni aku kene buat blog ni macam kuliah subuh macam dr.fadzilah kamsah di kaca2 tv.

ok, aku baru je makan roti 2 keping berintikan kaya. aku terpikir nape la xda benda yang branded kat dalam maktab ni....kadang2 aku teringin gak nak breakfast dengan makanan yang dasyat2 macam Mcd ke, KFC ke, Starbuck ke, baru la dapat tenaga yang kental dan berpanjangan nak ke kelas yang dah macam medan perang. tambah2 lepas2 nak blaja sains dalam bahasa melayu selepas 7 tahun blaja dalam bahasa ingeriss.


aku rase lepas cadangan aku nak wat indoor badminton court kepada pengarah dalam entry sebelum ni, aku nak cadang pulak die buat McDonald... x yah drive thru coz bukan semua naik kuda masing, g kelas... so aku nak buat line-thru.. bratur, bayar amik, blah~~~ kah3~~

1 comment :

  1. aku sokong cadangan kau tuk buat Mcd. Biar kafe atas ngn bawah berlumba2 turunkan harga makan lagi!

    ReplyDelete