January 17, 2011

Jatuh Ke Atas

Salam~ ok,,, firstly, sbelum korang bace entry aku kali ni jgan salah kan aku kalo korang muntah darah sekali pown tau... aku dah tulih dah ngeri dah tajuk kat atas tu~  secondly aku nak kate YES!!! aku memang jelez tahap cintan 3 segi kat beberape org geng blogger aku...Izmer & Izyan~

nape?? ska hati la aku nak jelez ngan sesape.. Dush! x dala... dorang tu leyh aku cakap baru lagi la dengan dunia blogging2 ni... tapi tengok la kadar kenaikan follower ngan komen2 yg dorang dapat... tinggi melampai macam kenaikan harga getah hari ini... tu sebab aku jelez... tp memang aq x nafikan la yg dorang ni berbakat..

sorang tu dak laki maskulin pengajian bahasa melayu tahap tinggi, sorang lagi wanita ayu pengajian sains coop lak ngan fesyen coop lagi ngan fotografi... so x yah cakap la dorang punye entry,,, memang monalisa la aku cakap... aku ape ada kan?? budak poyo yang mimpi nak menggegarkan dunia blogging tapi gune wimax sampai 7 org~  entry yang yg masuk pown adala yang menjadi masterpiece~

kembali mengingat first2 aku start blogging dlu... basicly aq sendiri pown x ingat apa,mengapa,bagaimana,bila dan dimana aku leyh start blogging2 ni~ yang aku ingta aq penah delete blog aku 3 kali coz masalah x reti nak ubah balik apa yang telah aku wat.. ntah ape2 kan? aku pown x tau ape kelemahan n kekuatan aku dalam bab2 tulis menulis ni, mungkin itu la punca semua ni~

aku ada gak research dorang nyer blog, tengok mane yg bleh aku wat.... 1st yg aku yakin yg mnjadi x-factor ialah gmbr... gambr kene cute/maskulinisme... tu yg penting... tp soooorila sangat2 aku ni x pandai la nak tngkap gamba2 sendiri wat2 hensem or comey ni~ aq sendiri pown leyh kuar darah ikut hidung mcm tu tau~ bukan sebab ape,,, aku nyer gambar sume mcm yg kat bawah niha~~

ni gambar aku waktu sblm nak ke maktab dlu~

5 comments :

  1. lu jgn kejar follower.
    yg penting kualiti entry tu.
    satu lg.
    nuffnang je keje lu.

    ReplyDelete
  2. haha~~gua x kejar follower,,, tp tringin gak nak tengok follower ramai... nuffnang? ne la tau leyh jd jutawan~~

    ReplyDelete
  3. yang penting jujur dlm entry kau..hahaha

    ReplyDelete
  4. blog yang best tak semestinya follower ramai.
    blog yang best, tak semestinya kau rajin update.
    bergantung kepada apa yang kau tulis.

    jangan jadi orang lain, jadi diri sendiri. haha

    ReplyDelete