January 8, 2011

Wrath of Anger [DISCLAIMER]

malam ni memang malam yang macam sial.. ko kalo nak kutuk cakap kat depan2 la kalo berani.. macam bapak x penah ajar macam mane nak jadi anak jantan. aku tau la aku ni x banyak turun main, tapi x bermakna aku x boleh main. dah kate nak main enjoy, bile aku x nak join banyak bising, ni bile aku nak join mulut pulak  macam sial kan? aku tau la aku ni sape,,, aku dah cakap,,  aku x minat men kaki2 ni~~ aku suke main gune alat2 or tangan,,, ko pown tau aku main kriket,, dlu aku men rugby kejap n ko pown tau aku ni kaki boling,,,(poyo x aku)  lu nak bising apa?! aku malas la nak gadoh pnjang2 sebab kao x gadoh pown tiap2 hari aq kene tengok ko kat sini...

ko tu ape yang ada? main petang2 sape2 pown boleh buat la,,, dah la lg lembab dari aku banyak plak nak komen~ pastu brani lak nak cakap ape yg aku buat komputer aku ni amik dari internet... x buat sendiri la,, membazir masa... palak hotak nenek ko kawen lari!! ok,, aku ngaku yang aku x cukup ilmu dlm bab2 komputer ni,, tapi ko tu,,, kalo ko power sangat pakai komputer leyh gak aku simpan dalam hati,,, ni kalo menaip pown duk terhegeh, powerpoint pown terhgeh2 lu duk snyap korek hidung sudah la,,,



aku x kesah kalo ko xnak terima aku, tapi kalo stakat nak hina aku, ko g tengok 1 setengah taun ko ngan aku, sape lagi maskulin beb!!!


akhir kata dari saya ba alif ba ya!!!

4 comments :