January 14, 2011

|Mimpi Hingga Ke Pintu-E|

salam~ dalam2 x da duit ni, perasaan bosan mula meninggi.. so, balik sembahyang jumaat tadi aq plan la nak g ke tesco nak beli barang keperluan lelaki maskulin sikit... so dalam rancang2 ala2 belanjawan parlimen, tercetus la idea bijak2 nakal nak round2 ke E-gate..... ni semua gara2 mimpi pasal nak makan kek tiramitsu sebelum bersiap nak g sembahyang jumaat tadi...

so, lepas aku membeli serba serbi brang2 di tesco, mkan2 sikit, semabahyang asar, aku ngan 3 lagi org jejaka mengorak langkah ke e-gate dengan harapan mencari kek tiramitsu yg menjadi siulan ramai...kemana lag? ke Secret Recipes la~~

3 jejaka yang terbabit~

akan tetapi, aku teramatlah kecewa pabila aq mendapati tiada kek tiramisu yang dijual di Secret Recipes hari ni... namun begitu,, disebabkan dah berjalan jauh, waitress kat situ plak cute+bagi senyuman ala2 katy perry.. terpaksa la aku cari plan B punye kek... well, kegemaran aku ialah,, choc... so aku pown beli la Chocolate Chips With Walnuts.. what the hell!! kate nak diet! damn! anyway~~

 

sambil2 tu kami pown makan sushi dekat Sushi King yakni sebelah Secret Recipes... ada diantara 3 jejaka tadi plak x bese mkan sushi.. so, aku la kene ajar~~ aummm! nyum2~


setelah beberapa tika... aku terpikir, ni masih x da elaun ni... bila ada elaun... aku rase aq alo nak beli barang  pen pown aku g KLCC~~ kah3~~



"ni sume gara-gara mimpi"

2 comments :