January 30, 2011

Holiday Expired

Assalamualaikum!!!!

wah3~~ lame giler x memasukkan entry ke dalam belog ni... dalam [entry] sebelum ni, aku dah cakap yang akan mengambil cuti2 cinta sebentar coz will be busy... so sekarang cuti CNY dah start n that means cuti-x-meng-update-belog aku dah habis.. kalo nak terpaksa la kene wat MC baru.. ekeke~

dalam seminggu ni macam2 berlaku.... BIG..x yah cakap banyak... penat lagi memenat je.... walaupun buat kat sini, tapi semua nya hepi,selamat n memorable experience.. buat sape2 rase die akan buat BIG kat langkawi aku nak tegaskankat sini sekeras-keras kepala aku, yang aku x jelez sikit pown ek.. so x yah nak menyembur depan aku nak bagi aku jelez sparuh mati... ok, mungkin sikit... hehe~ 

 nyanyi lagu Perak bersama orang2 Pay-Rock

hm~~ cukup2 pasal schooling college ni.. sekarang dah cuti... kepala otak terpikir macam2 cara nak enjoy holiday ni dah.. tapi sume kene potong coz budget xda... sume bergantung pada esok dan luse... kalo x say bye2 to this holiday~ menempek jela kat umah bersama family... seb ada jugak sekor adik laki buat pengubat pungguk rindukan bulan...~ hehe~
Model: Charlie...
Photographer: U[x]E
ni la adik bongsu aku n sorang2nye adik jantan yang aku ada... die memang pandai pose depan camera pown hehe~ kalo aku cakap die ni lebih hebat dari aku duk kat umah ni korang mesti x percaya kan.. ok.. die tidor dalam ekon, makan nasi ngan ikan bersama kuah sup ikan, tido atas katil dia sendiri n sebelum tidor die mesti kene urut... hehe~ aku mane penah dapat sume tu... so, aku ni anak sulung yang ditirikan la... walaubgimana pown,,, die ni jela tempat aku lawan sape lagi jantan~~ n teman aku sepanjang cuti ni...~ huuuh~

No comments :

Post a Comment