December 29, 2011

Melayu dan Drama

Habis je Tentang Dhia tadi aku terus masuk bilik. bukan nak menangis la.... lelaki mask-u-lin macam aku susah nak menangis, kecuali menguap. selalu keluar air mata. aku masuk bilik sebab aku nak tengok apa yang manusia tulis dalam Facebook... macam Deja-vu, tekaan aku tepat. ramai yang dah tulis. ada yang tak puas hati tulis sampai dua dalam masa sepuluh minit. dua-dua pasal drama melayu tu. ada seorang kawan aku pulak, die update setiap kali iklan. macam pengulas rancangan bola dah. hebat2~~


Aku tulis sebab dipengaruhi....~


Aku pun tak tau apa yang menakjubkan tentang drama petang-petang ni. plot kali ni still epik. Mak mentua giler harta+jahat geng dengan adik ipar jahat lawan dengan heroin baik and so on... takda yang baru. aku pun tak tau nape penulis srip mesti buat plot macam tu. jahat sangat ke mak mentua yang kaya raya ni? aku pun tak tau. sebab aku tak kawin lagi. yang pasti sapa yang bakal jadi menantu mak aku tak perlu risau. mak aku baik. aku ulang, mak aku baik. #LOL




Ini Zikir. Baik dan penyayang.



Ini Jai. Diorang bukan orang yang sama! Zikir baik! #TROLL

:
:
:

"Jangan Cintakan Saya Lebih Dari Allah"



No comments :

Post a Comment