September 12, 2011

Sesalan 2 Berita

Disclaimer: Politik? jauh sekali. aku tak suke politik. mane satu yang betol kita pown tak tau. baik bace ensiklopedia. sume betul.



Alhamdulillah, setakat yang aku bace, dengarnye cukai 6% prepaid tu dah ditangguhkan daripada pelaksanaanya. well, its a good news since everybody start to have sarcasm in them..sebenarnya aku tak kisah sangat pasal kenaikan harga tu, aku lagi kisah dengan kenapa manusia sanggup keluar duit untuk bunuh diri dengan membeli(lalu hisap) rokok berbanding nak kecoh harga prepaid naik 6%. yet, its still a good news for those yang tak ikut Langkah2 untuk Lari dari Efek Cukai Topup.....


But its somehow a bad news for me....aku dah jalankan step yang 1st sekali yakni clash dengan girlfriend... mati aku. sape nak tanggung sekarang ni? jawab!!!!! sia-sia je la! adoi~~ ok. aku tipu. aku mane ada awek. 

"jom kaple balik?"



1 comment :