December 7, 2010

When boring control me~

salam~
sejak dua menjak kebelakangan ini, perasaan bosan a.k.a boring banyak kali menyelubungi aku~ entah mengapa, mungkin setiap hari aku melakukan rutin yang sama, bgun pagi, on9, mkan dan tido~ dah la hujan setiap hari, yakni suasana yang kondusif untuk kita berhibernasi. 
namun begitu baru2 ni aku telah menjumpai bebrapa cara yang mampu untuk menghilangkan bukan sahaja rasa bosan diri kita sendiri malah orang lain. jadi, yang pertama aku telah buat, masuk group fb, pastu kutuk, x sutuju ngan pendapat orang ramai. walaupun saja2 tp apa yang aku tulis tu ada benarnya. contohnya, baru2 ni aku ada join group Saya Benci Harga Barang Naik. group ni pown baru2 ni ada bising pasal kenaikan harga minayk sebanyak 5 sen baru ni ngan harga gula. aku yang dalam keadaan bosan tulis la kat wall group ni.

"aku rase menyampah duk cakap barang2 duk naik la~ bile ada pengumuman baru nak kecoh,
lame2 senyap~tau membebel, pastu wat page, salahkan kan orang tu~ tu maslah global~
nak wat mcm ne,kalo ak sume murah, buak kilang sendiri, gali minyak sendiri~
sume konfirm free or at least murah! xyah nak bising"

ni pulak respond ngan komen2 aku dpat. aq pown sje  la wat dorang marah lagi... syok gak kowt wat orng marah ni... (klik 2 zoom)


memang masyuk!! tp akhir nya ada gak yang berbaik ngan aku~~ kuh3~~ sori la kalian!! im sorry! aku bosan kowt waktu tu!!

ok2 scond thing yang aku wat baru je start semalam~~aq bagi la orang ramai LINK(klik) ke 1 webpage ni~ love caltulator~~ huhu~ mereka pown isi la menda tu~~ mereka tak tau yang name yang depa tulih tu sebenar nye send kat aq~~ so syok holiday!!! stakat ni ada la beberapa orang yang dah terkena~~ dan ada yang agk2 nak bunuh aku kalo aku bocorkan~~ huhu~ menda ni sebenarnya aku dah start lame~~ tp lame dah x wat~~


so..... ape yang anda lakukan bila bosan?

2 comments :