December 25, 2010

Sister's Result Saga:Nite@Taiping

Malam kedua, aku tido kat Flemington hotel,, x tau la brape bintang, tp aku rase hotel ni deserve for 4 star,, dengan design bilik yang memang moden lagi elegan memang  menarik.. paling penting die punye rooftop swimming pool which dekat ngan skybar die, bukan macam kolam renang biase~ die punye dinding made of glass!! byangkan ko mandi, menyelam tengok orang kat tepi tasik dari 7 tingkat bangunan~~ memang masyuk~


oleh keranan malam x datang skali ngan pakej bilik, so malam tu aku makan kat food court dekat ngan bomba~~ memang masyuk die punye sotong kangkung ngan abc~ otw balik bilik,, aq pown suggest kat bapak aq round tman tasik, coz aku dengar taman tasik ni malam2 bnyak saudarai( saudari+saudara) a.k.a pondan la~~ malangnya malam tu malam minggu~ so x jumpa pown sekor~~
nyum3~~
another thing about this hotel is the breakfast is kinda intresting.. sebab 2 breakfast come with the room package, so bayar untuk 2 orang jela(RM9.oo for adults and RM6 for kiddies)~ masuk2 je restaurant die memang mcm2 terhidang dari bubur, omelet nasi lemak, hotdog die the best! and many more,, mmg seswai sangat nagn orang yang mengamal kan breakfast mcm aku nih! serving and service pown tiptop~

kalo la cafe maktab wat mcm ni~

No comments :

Post a Comment