December 18, 2010

OTAK U~

aku skrang ni masih dalam mood sedih~~ memang sedih... koleksi komik aku yang aku telah kumpul dari tingkatan 1 lagi telah aku jual.. Kreko ni dulu, kat asrama aku memang tiptop.. beli 1 ramai2 kongsi... sampai koyak rabak pown orang ambik giliran nak baca... seyes aku x tipu... tapi semalam mak aku suggest kat aku untuk jual majalah2 tersebut... aku pown mensetujuinya kerana mjalah ni dah banyak sangat dalam bilik aku.. x tau bnak letak mane...
aku bukan beli Kreko je.. Gempak,Utopia tambah majalh2 pelik2 sikit, dah penuh separuh bilik aku~ ada la dalam 400 jugak kowt~ sempit... aku jual Kreko ni pown sebab aku dah x layan dah... cerita yang die pilih booo! nak baca on9 pown dah boleh, so aku x beli dah.. kurang la sikit penggunaan elaun aku yang aku belanjakan ibarat aku ni penghisap rokok tegar setelah naik harga.
semalam setelah aku ke ipoh untuk menjual komik2 terbabit ke NOvelHut, aku terasa amat kecewa dan teramatlah bengan kerena 100 koleksi Kreko yang masih dalam keadaan baik hanya dijual dengan RM 19.90 tepat dan tunai. DAmn! die jual 1 lebih kurang RM1.00-2.00~ brape banyk die  untuk? aku ingat dpaat la dalam RM 100.00 ke~~ dapat ak beli baju baru untuk sesi per sekolhan yang dah nak bukak x lame lagi..(?)bukan ape, dulu kat sekolah bukan senag nak dpat majalah ni, keluar sekolah, naik bas, hujan, panas,  nak jaga kualiti, memang champion punya la,,, dapat2 jual 20 sen 1~~ mane x panas~
bali ke bilik rase lapang la sikit~~ sebab hanya ada dalam 150 je kat luar,, lain2 dalam kotak bawah katil~~
yang ada dengan aku sekarang hanyalah Utopia ngan Gemapak ngan novel2 grafik yang lain~~ hm~~
secebis dari keseluruhan

novel2 grafik aku~~dalam box bawah tu ada lagi~

OTAKUkah aku?

3 comments :

  1. uuuu~~~ saya anggap tu sbgai pujian tahap tertinggi boleh x~~ haha~~

    ReplyDelete
  2. weh.
    utopia ko dekat aku pn ade gk.
    kah3.

    ReplyDelete