December 26, 2010

Mistiknya Bomoh

dalam kemajuan dunia hari ini, semua barang boleh dibeli melalui internet, tidak terkecuali jugak aku. petang tadi aku surf kat Lelong .my nak cari barang sikit.... semasa dalam pencarian aku, ada la beberapa barang mistik yang menarik perhatian aku~ dulu aku penah minat jugak dengan barang mistik2 macam ni, tapi x sangka ia mengikut peredaran zaman sampai ia dijual dalam internet~(klik gambar)

editted page (klik untuk besarkan)

oleh itu, bagi sesiapa yang nak minyak pengasih ke ape2 ke, xyah g masuk hutan or naik gunung, g duk depan laptop je.. jimat mase dan tenaga...benda ni wat aku terfikir, betapa mundurdan bodohnya pemikiran sesetengah  daripada kita untuk percaya dan mengamalkan barang2 ni n betapa majunya para bomoh untuk menjualnya kat internet~ tok!!! jangan santau saya!!!





"walaupun minyak pengasih dijual ngan Rm13.00 masuk penghantaran,
masih banyak yang bujang kat Malaysia ni"

No comments :

Post a Comment