November 30, 2010

Sumpahan Piramid on9~

salam~ masuk kejap td dah 3 org promote kat aku untuk join bisnes kat facebook~ mende ni stat malam semalam, sorang junior yg dah lame x kontek aku tetibe chat ngan aku kat fb~ last2 die promote aq 1 link, tanye aku minat masuk ke x~ link tu under name die la, die kate modal RM60.00 je~ so aku pown klik la mende ni~ tp sebab aku dah banyak tngok iklan ngan kat blog pasal cepat nak kaye ni, so gerak hati aku pown dah kate ni sah triangle scheme~

homepage terbabit~

macam laman scheme2 yg len, mule2 die akan membebel yg mende ni x ramai x tau lg, untung cepat la, n bla3 yang x masyuk~ untuk sokong yg bisnesni mayak untung die pown macam bese buh la penyata akaun la yang menunjukkan transfer yg bnyak dlam akaun beliau~

sape yg 1st time nengok mcm ni akan ckap"pergh~ masyuk!"

tp lepas die pown explain la skit pasal die punye bisnes ni~kat sini la yg sepatutnye kita tau yang mende ni ada sitem piramid~ contoh ayat yang ada dlam web ni~
contoh...ahmad klik link anda.dan dia jadi ahli. anda akan dapat RM21 komisen
Kemudian Abu klik link ali..Abu juga menjadi ahli, ahmad akan dapat RM21 dan anda akan dapat RM9 bonus!!

nampak x yang bile bile kita dapat sorang yang sorang akan cari lain dan yang lain tu akan cari lain dan yang lain lain itu kan cari yang lain? tu la sistem piramid~ last sape yang untung? big boss basta** jugak~ die x yah la susah payah dah~tp kali ni die ada promote skit~ sape join bisnes ni akan dapat package software ape ntah~  pyah2~~ bukan aku nak kate yang benda ni x dapat duit~ dapat~~ tp kita dapat duit dari apa? dari kita promote link kita tu? kalo nak ckap dari segi hukum agama aku pown x pasti tp aku rase mende ni pusing punya pusing kene kat kite balik kan?~ kita pown masing2 ada akal nak fikir hal2 mcm ni, so terpulang la,,, ni just pendapat aku je~ ni pown ada sorang lagi ni ha  baru nak stat promote kat aku,,, xpe la aku layan jela~~~


p/s: xda jalan mudah nak jadi kaya~

No comments :

Post a Comment