November 22, 2010

Alahai DRR~

malam td, ada la sorang member aku ni share tentang 1Blog ni yang memang kutuk habis ngan DRR... DRR menatang ape tu? ala,, DRR tu kan fenomena masa kini, dr rozmey tu~ pengeluar produk kesihatan yang berjaya ngan produser movie yang semacam~ setelah aku bace belog tu, terngiang-ngiang video yang aku post kat wall prima marketing milik beliau hari sebelumnya~ coz menurut blog tu, komen yang buruk2 sume kene delete ngan admin page tu~ tp last time aq check video tu ada la bertahan sampai 19 minit~ so, aku pwon bkak la page tersebut~
mula2 muncul jap page tu kat screen toshiba aq nih, pastu die g balik homepage Fb... mula2  pelik la jugak kan~ pastu aku taip rozmey kat search tab kat fb tu~ tau ape yg kuar? xda dah drr prima marketing yang ada ini ha~



klik gambar untuk kepuasan berganda


klik gambar untuk kepuasan berganda

bukan gua nak umpat die, tp kesian la die gak wahai peengguna2 FB sekalian, kalo dei tengok mende ni, gugur rambur die weyh~tp aq pown kecewa gak kowt coz kene block ngan prima marketing nyer admin~ tu aq dah like dua dri page tersebut~bukan ada wat ape, gua just shar kat wall die pasal video ni ha~ aku rase mesti die terase ngan aku, sebab tu die block aku ye tak?~



kechewa?~

No comments :

Post a Comment