November 22, 2010

Air Mineral Yang Memang Euphoric!

 waktu kawan2 gua wat rebiu tentang album la, kete la, artis la, gosip la, foto la, gua nak citer skit tentang 1 air ni. Hek eleh~ pasal air pown nak kecoh ke? Bukan ape, waktu gua tengah bace manga online tadi, ada la 1 iklan ni yang menangkap pandangan mata gua. Die tulis kat situ Bling H2O. ada Bling kat depan tu yang menyingkap pandangan mata gua tu.... setelah wat pembacaan dengan menggunakan ilmu MUET Band 3 yang ada kat gua ni, gua terkejut kowt dapat tau harga die yakni $67. setelah menggunakan kalkulator online harga air ni sebotol@750ml samadengan  MYR 208.57!! (tidak termasuk cukai kerajaan). OMG!LOL!

kenape die mahal?:
1) Airnya berasal dari mata air Tennessee,US.
2) Dimurnikan dengan 9 langkah (R.O,ozon,UV,bla3).
3) Botol die ada kristal(!!!!) keluar syarikat terkemuka dunia, Swarovski.

 Kristal yang dikatakan~


 So, dengan rase kering tekak, gua pown tutup iklan tu n terus g dapur amik air sejuk dri peti ais... terasa nikmat air sejuk kosong buatan tangan sendiri~~ Tapi kalo ada sape2 yang beli air ni, jangan segan silu tepon gua,kita kongsi k? sebab gua memang xkan beli air ni dah~glup3~

No comments :

Post a Comment