January 3, 2012

Bilik 303: Satu Permulaan

Sapa masih ingat filem blok 404,  Kem 505,  Zon 606 ngan Skrip 7707? Entah zaman biler punya filem aku pun tak ingat. tapi filem-filem  ada jugak bagi semangat aku lemah sekali sekala. zaman tu la. sekarang aku dah besar woi! tapi masih ada perasaan takut jugak la. tak boleh riak. entah apa yang jadi malam pertama malam ni.


Dasar otak kuning! yang aku maksudkan malam pertama di bilik baru. Bilik 303. Amacam, ada angker tak nombor bilik gua? Aku pun tak tak tahu la. Aku dengar tuan bilik ni dulu dua-dua sama legend yang menjadi bualan semua anak gadis bukit Combee. misteri sungguh. 

Moga-moga tiada apa yang terjadi malam ni dan malam-malam yang seterusnya. lokasinya pun cukup tinggi untuk gayat ketar lutut. air perahan baju pun amik masa 60 saat nak sampai ke tanah. cukup tinggi. malam ni saja pun dah hampir 3 kali blackout. mujur  tak silap seluar turun kafe beli makanan tadi.

Pintu bilik gua. Pakai kad matrik nak masuk. Canggih.








p/s: 13.6 pengunjung pertama bilik gua akan dapat hadiah misteri.


No comments :

Post a Comment