February 27, 2011

Wayang Pandu Marah~

mata-mata liar mula memandang aku sebaik saja aku melangkah masuk dewan. masakan tidak, semua yang masuk ikut pintu terbabit sepatutnya berpasangan samada sama jantina atau tidak. sorang? aku cuba berfikiran dari persepsi mereka." desperate giler aku nak tengok citer ni, sanggup datang sorang diri~" damn, silap monolog disitu....  arghh, pedulikan, bukan aku ni terkenal atau mengenali mereka...

sejam empat puluh lima minit kemudian, semuanya tammat... terima kasih nuffnang... 2 tiket Drive Angry yang diberikan memang memuaskan hati kering aku, jarang dapat dipuaskan... Filem die memang 18 banyak mencarut, ada X, banyak darah, banyak letup.... memang genre aku, tapi sayang jalan citer kabur..... tapi tadi ada blogger yang seludup masuk je ~

 tiket legend... ada tanda nuffnang~

1st time masuk tempat menunggu wayang First Class!

anak mami anak combi, alang-alang di 1st Avenue, habis kan jela mase kat sane!!!! so, there i go,,, alone in the middle of the city, without any direction, damn.... tapi ianya tetap hari yang menyeronokan..

 lepak kat book store lame2~~

 study tentang lurve~

btw, 1 lagi rezeki aku adalah akudapat makan 1 set quater meal dengan hanya RM6... dapat kupon diskaun coz ada promotion.. siapa yang bukak peluang ni kalau bukan nuffnang.......~

Bon Appétit~


sedikit twisted facts, aku g tengok wayang tadi masuk je single, kuar berdua... tau nape? hehe~~ jeng3~~



si cik tudung xnak bagi aku tangkap gambar die la pulak~~


















|ok, tu gambar miss yg beratur dpan aku & duduk sebelah aku mase show ngan kawan die. aku x kenal. serius.|

2 comments :

  1. woi..mne dpt tiket nuffnang bagi dowh??
    pergh..kacak siot mmbr..ade gurl2..huhu..
    tgk aq..single je..huuhu

    ReplyDelete
  2. weyh~~ tu bukan member aku weyh~~ tengok foot note kecik yang bawah sekali~~ kah3~

    ReplyDelete