May 4, 2011

PostEmo: Kisah Gay dan Aku!

 AMARAN: JANGAN BACA ENTRY INI SEPENUHNYA KETIKA MAKAN MAHUPUN MINUM!

memang tidak dapat dinafikan Kpop telah menjadi satu benda yang digilai ramai bukan sahaja wanita-wanita hari ini malah pria-pria hari esok. namun ada juga yang tidak jelas dengan erti Kpop dan ke-originaliti mereka.. sampai ada yang cuba popular dengan atas branding Kpop tersebut yakni

"24:7"

rasenyer penah dengar dah kowt.. kononnya kumpulan Kpop pertama dimalaysia....banyak cakap-cakap sumbang dah aku dengar dari mereka nih... bukan memfitnah n nak bagi down mereka,,, tapi dorang ni memang tak senonoh pown~

yeyeye,,, aku tau.... dorang ni memang:
1)tak jambu sangat
2)badan pown kepeng(kurus sekeping)
3)gay-ish look~
4) ada masalah rambut.
5)Kpop branding dari lagu+tarian+performance but dorang ni terus branding Kpop n bajet kacak pendek kata....poyo

kesian aku tengok budak2 ni,,, pelbagai cemuhan dan kritikan buruk yang telah diberikan tatkala baru ingin bertapak dalam industri seni. well,,,, show biz is cruel ya know~

tengok,, dorang dah mintak maaf....:'[

aku peduli apa!!! still dorang promote branding dulu sebelum nyanyian! its an eyesore! sakit mata beb! branding kpop dulu pown asalnya wujud oleh peminat2 mereka,, bukan dari penyanyi tersebut.. kiranya menyanyi tak ikhlas...aku tak suke giler!! still ada bentuk kpop! kalo nak Mpop sangat pakai baju melayu la, menari zapin lagi pop! baru originality terserlah!

anti 24:7

ye aku tau aku tak layak nak tego, bukan artis dan aku nya stylo sangat.. tapi as a malaysian, kmon la!!! sume ada hak untuk mengkritik n sume ada nak buat tafsiran sendiri.



"sori aku buat korang putus selera makan"


No comments :

Post a Comment