April 21, 2011

|Simetrinya Kejadian|

tengahari tadi merupakan kemuncak tugas aku minggu ini.tak cukup dengan panas, tekanan kerja mengejar masa sudah cukup membuatkan aku asma di kaki tangga. nasib baik petangnya lapang,sempat juga aku melelpkan mata sebentar sebelum asar.

sesedarnya asar aku bangun dan segarkan badan dibawah tempat air jatuh. dalam perjalanan balik, minda aku tiba-tiba memikirkan tentang soalan-soalan yang aku rase macam dejavu dalam mimpi tadi.

1) kenapa Michael Jackson pakai gloves 1 walaupun glove dijadikan sepasang?


2)Kenape Disk Jockey a.k.a DJ suke pakai headphone sebelah walaupun headphone direka untuk kedua-dua belah?


3) Kenape ramai yang pakai beg galas guna 1 tali sahaja sedangkan ada dua tali?


jawapan klasik yang aku dapat fikir secara logiknya
+nampak lebih kool+
+semua orang biasa buat macam tu+

3 comments :

  1. itu tandanya mereka bersederhana dalam setiap perkara.

    ReplyDelete
  2. berserdahana jangan sampai kedekut.

    ReplyDelete
  3. azman kelas aku selalu pakai geb sebelah je..peh cool abes

    ReplyDelete