April 4, 2011

Apa Yang ada pada 4 April?

Live as long as you may. The first twenty years are the longest half of your life.
-
Robert Southey-
.
.
.
.


ini dua orang dua-dua kawan saya.
mereka ni suka senyum dan gelak tak kira masa.
mereka juga suka bergurau.
mereka adalah adalah extrovert. (yang syaz mungkin extraextrovert)
 mereka juga suka bergurau walaupun dimana dan bila jua..
mereka juga telah banyak menolong saya
mungkin itu ciri-ciri orang yang lahir pada 4April~
OLEH ITU,
 sempena hari jadi mereka yang ke-21 dan ke-20 respectively,
saya nak mengucapkan
selamat hari jadi yang ke-21 dan ke-20 respectively...
semoga panjang umur,
semoga berjaya didunia dan diakhirat
semoga berbahagia bersama orang tersayang
semoga berjaya test bio hari Khamis ni kat ODT pada 2.30 ptng.
dan semoga2 yang lain....
dan tak dilupakan juga hadiah,,,
sila periksa bawah katil masing-masing,
jika ada tahniah,
jika tiada nak wat macam ne kan...hehe





4 comments :

  1. tenkiu pok cik izat..terharu kot. haha.
    tp part xde hadiah 2 la sdey sket..hhuu

    ReplyDelete
  2. kah3~~ esok aq blanja makan no~~

    ReplyDelete
  3. aih mat n0r...mcm ak plak yg jd syaz...haha

    ReplyDelete
  4. jah..... ada label yek... say no to koya~~

    ReplyDelete