July 29, 2011

Otai Hari Ini~

tika orang lain sedang nyenyak dibuai mimpi. aku masih berpeluh hasil menyiapkan kerja sambil bermain kata secara maya. malam ni facebook news feed aku penuh dengan dua benda je. satu, komen kehebatan drama pemain Singapore diatas padang yang mengalahkan anak Yusoff Haslam dalam KL Gangster. dua, tukang kata yang mengacu kata bukan senjata dalam perihal sempadan bukan putih.

berbicara mengenai KL Gangster. hari saja aku dah beberapa kali mempunyai takdir atau jodoh dengan gangster. waktu aku balik dari Gurney Plaza tadi, pak cik teksi tu telah menceritakan sejarah gangster kat pulau pinang ni... "betol2 macam KL Gangster" katanya sambil menepuk2 membersihkan kopiah putih beliau. malam ni pulak aku jumpe 1 group FB yang otai dalam FB Malaysia.

klik untuk kepuasan abadi

.
.
.
.
.
.
.


"lu buat hal gua kasi hack lu punya akaun!"

1 comment :

  1. kongsi gelap melayu?
    meh aku tolog create group usahawan melayu..
    baru la meningkat skit pendapatan org melayu..

    ReplyDelete