September 5, 2010

Ending Is Begining

Its been along time right? lame giler aku tak update blog ni. nak wat macam ne.. insanely busy + kehidupan aku yang penuh lagha telah membuatkan aku untuk tak dapat memberikan komitmen yang secukupnya kat blog aku ni. ni tulis pown sebab ada la sorang kawan aku juga newbie in the blog. this girl made me realize again what is the feel for blogging. apa yang die ckap waktu presentation tu betol gak, and telah membuatkan aku semangat balik untuk blogging. well lets see whats new in me...

  Pe kaitan ngan tajuk post ni?? hm~~ Ntoh....well, aku pakai tibai je tajuk blog ni cz tngah meroyan kowt! 1stly yang paling dekat sekrang ialah Ramadan yang dah nak pergi n Aidilfitri yang bakal menjelma. Adakah kita sudah bersedia dengan pemergian bulan yang penuh keberkatan dan menghadapi dugaan2 yang bakal mendatang dalam hidup kita?(insafx3?)~ btw, x lame lg pown sesi PPISMP aku pown dah nak tamat. Nak masuk degree dah means, makin dekat nak jadi cikgu dah la! tapi belum nak tammat assingment still banyak menimbun berlonggok menggunung even dah dekat nak raya. Lastly,,,, the Half-blood Sensei dah mati ek,, the new era of Mastermind shall arise.in other words, new concept need for this blog.Juz wait and see~ Daa~~


No comments :

Post a Comment